تَب ِ سُرخ

.:. بسم الله النّور .:.
به تب های زیادی مبتلایم
اما هیچ کدام حریفم نیستند
نذر کرده ام یک روزی ،
برای یک تَب سُرخ بمیرم . . . برای تَب تو . . .

هر چند کاین چنین شدم و آن چنان شدم

سه شنبه شهریور ۴ ۱۳۹۳

وقتی هوای تو ، خیال رها کردن خیالم را ندارد ،

وقتی به دوست داشتنت ، فاصله را با تمام تلخی اش خسته می کنم ،

وقتی آنجا هم که هستی هنوز ساکن همین تن و همین سینه و همین قلب هستی ،

دیگر چه فرقی می کند که اینجا باشی یا آنجا ... دور باشی یا نزدیک ...

دلتنگم ... اما آرامم که بی شک ، روزی این فاصله را خواهم زدود ...
.
.
.
هبوط ت مبارک ...




پ.ن :

گفته بودمت که چقدر شهریور را دوست دارم ؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۴
تَب دار

نظرات (۷)

هوای امشبم با فکرت خرابه ، بدون تو خورشید محال بتابه


راستی چرا شهریور را دوست داری؟
پاسخ:
عزیزترین کس م  ، مادرم ، متولد شهریور ماه ه ...

متولد امروز ...


:)
هبوط یک فرشته !
پاسخ:
فرشته ای که دومی ندارد ...
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۴۹ ستاره کاغذی . .

یه مثل عربی میگه :

خدا نمی تونست در همه جا باشه ، از این رو مادرها رو آفرید !

" تمام  ِ ناتمام  ِ من !
با تو تمام می شوم !
درست مانند کودکی های دریا ، وقتی به آغوش دریا می رسد "

+ فاصله ای نیست بین مادر ها و فرزندانشون !

تبریک میگم . .
ان شاالله با حضرت مادر س محشور بشن . .

++ منم شهریور رو دوست دارم . . پر از حس های خوبه . . . مثل تصویر !
پاسخ:
چقدر این مثل عربی قشنگه و چقدر حرف حق ه


بله ... بین دل مادر و فرزند ، هرگز فاصله نخواهد افتاد ...


ممنونم از لطف نگاه شما

ان شاءلله خدا پدر و مادر شما رو براتون حفظ کنه و خدا همه مادران رو با خانم محشور کنه ...


+

شهریور ... حس های خوب ... :)

روزگار غریبی است،
شهریور برای یکی میشه ماهِ هبوطِ عزیزترین کس ش

و برای یکی ... ماهِ عروج محکم ترین پناهِ زمینی اش
روزگار غریبی است، خیلی غریب ...

+

وقتی آنجا هم که هستی هنوز ساکن همین تن و همین سینه و همین قلب هستی ،

دیگر چه فرقی می کند که اینجا باشی یا آنجا ... دور باشی یا نزدیک ...

راستی، فرقی نمی کند؟؟؟
+
تولدشون مبارک

پاسخ:
روزگار غریبی ست ...

فقط خدا باید صبر بدهد ... که داده ...

وقتی علی بن ابی طالب علیه السلام بابای همه است و فاطمه زهرا سلام الله علیها مادر همه ، یعنی خدا فکر همه چیز را کرده است :)

+

نمی دونم ... شایدم فرق میکنه و خودم رو گول میزنم ...

+

سپاس از لطف شما :)
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۳۴ مـَـ ه جَـبـیـטּ
چقد این پست خوب بود ..


منظورتون از فاصله
فاصله فاصله بین شما با مادرتون بود؟!!!!
پاسخ:
خیلی ممنون . شما لطف دارین و خوب می بینین :)



بله همینطوره ...

گاه می اندیشم
می توانی تو به لبخندی این فاصله را برداری
تو توانایی بخشش داری
دستهای تو توانایی آن را دارد
که مرا زندگانی بخشد

چشمهای تو به من می بخشد
شور عشق و مستی
و تو چون مصرع شعری زیبا
سطر برجسته ای از زندگی من هستی


پاسخ:
ممنون . خیلی زیبا بود :)
سلام!
نمی دونم تا حالا اینجا نظر گذاشتم یا نه...
ولی تو اون وب بلاگفاتون فک کنم یکی دوبار گذاشتم...

این پست خیلی خوب بود
مامان م نم متولد شهریوره...
ترکا می گن "لالو مامانش میفهمه چی میگه فقط"
پاسخ:
سلام

بله قبلا هم اینجا لطف کرده بودین و نظر گذاشته بودین

خیلی ممنون از نظر لطف شما

چه مثل قشنگی دارن ترک ها :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی