تَب ِ سُرخ

.:. بسم الله النّور .:.
به تب های زیادی مبتلایم
اما هیچ کدام حریفم نیستند
نذر کرده ام یک روزی ،
برای یک تَب سُرخ بمیرم . . . برای تَب تو . . .

یک عاشقانه ی موّاج

جمعه ارديبهشت ۲۶ ۱۳۹۳

// ناگهان طوفان شدیدی می‌وزد ؛ و امواج از هر سو به سراغ آنها می‌آید ؛ و گمان می‌کنند هلاک خواهند شد ؛

در آن هنگام ، خدا را از روی اخلاص می‌خوانند که : اگر ما را از این گرفتاری نجات دهی ، حتما از سپاسگزاران خواهیم بود ! //

(یونس/22)

حس می کنم از تو خیلی دور شدم ؛ اون قدر دور که دیگه باید اسمشو گذاشت گم شدن !

حس می کنم چون گم شدم ، خیلی دلت برام تنگ شده

خیال می کنم همه چیز زیر سر همین دلتنگی توئه

انگار یه وقت هایی عمدا منو میذاری درست وسط همون کشتی و بعدشم یه طوفان شدید و ...

انگار این موج های به ظاهر سهمگین ، خیلی عاشقانه تر از این حرف ها هستند

انگار دلت تنگ شده برا اینکه صدات بزنم ... خالص ... با تمام وجود ...

انگار میخوای یادم نره بی کس بودنم رو !

باشه قبول ... هر چی تو بگی !

این تو و این من و این کشتی ...

داد میزنم ... هوار میکشم :

مهربونم !

جز تو کسی ندارم ...

دوست داشتنی نیستم اما ... دوستت دارم ...

دریاب منِ بی دست و پا رو ...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۶
تَب دار

نظرات (۱۲)

عالی بود

به روزیم با یک بغل خدا
Www.parishaniat.blog.ir
پاسخ:
ممنون

خدمت میرسیم ان شاءلله
یا ابانا استغفرلنا ذنوبنا انا کنا خاطئین 97 یوسف
پاسخ:
یا ایها العزیز مسنا و اهلنا الضر ...
یاد این حدیث قدسی افتادم که: ای فرزند آدم به حق تو بر من سوگند که من تو را دوست دارم، پس تو را به حق خودم بر تو سوگند که من را دوست بدار!

آروم میشم وقتی این حدیثو میخونم.
پاسخ:
هم آرامش دهنده ست ... هم خجالت دهنده ...

عالی...
خدا خیرتون بده
پاسخ:
خیلی ممنون

خدا به نگاه تون برکت بده

سلام وقت بخیر و ایام بکام، با یه مژده ناب بروزم تشریف بیارید.


بسم الله

مهدی جان

پل صراط

چشمان توست

از چشمت که بیفتم

روزگارم جهنم می شود

اللهم عجل لولیک الفرج

دعوتید.

آدم خلیفه تنهای خدا
روی زمین است
امپراطوری که گاهی باید برگردد به
آخرین سلاح اش
" ... و سلاح او گریه است"   
ارحم من راس ماله الرجاء و سلاحه البکاء

سلام
خیلی قشنگ بود و خیلی خیلی بهش احتیاج داشتم
و آخرین سلاحم رو دستم داد...
ممنون

داد میزنم ... هوار میکشم :

مهربونم !

جز تو کسی ندارم ...

دوست داشتنی نیستم اما ... دوستت دارم ...

دریاب منِ بی دست و پا رو ... دریاب



پاسخ:
سلام علیکم

خیلی ممنون از نظر لطف شما . باعث افتخار و خوشحالی ماست اگه بتونیم سر سوزنی اثرگذار باشیم


ان شاءلله حاجت روا + کربلایی بشین ...

التماس دعا


واقعاااا عالیییی بود و حرف دل

حقیقتا حس میکنم ک این سختی های دنیایی فقط برای گم شدن ها و دور شدن های خودم هست ....

و چقدرررر آدم خجالت میکشه اینجور وقتها ....


پاسخ:
خیلی ممنون . لطف دارید شما

بله واقعا همینطوره که میفرمایید ...

همیشه و همه جوره خجالت زده ی خدا هستیم ...
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۶ ستاره کاغـذی . . .

چون تو را نوح است کشتیبان ز طوفان غم مخور . . .

+ مرده ی تب سرخ ، گم نمی شود . . . /

چون می رود این کشتی سرگشته ک اخر ... جان در سر آن گوهر یکدانه نهادیم . .

++ متن خیلی زیبا بود ...
پاسخ:
مرده ی تب سرخ ؟!

آرزو بر جوانان عیب نیست ... :)


++ خیلی ممنون از لطف نگاه تون
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۲ فانوس جزیره ...

شهادت امام موسی کاظم علیه السلام بر شما بزرگوار تسلیت باد ، حضرت می فرمایند :

کسی که جوانمردی ندارد، دین ندارد; و هر که عقل ندارد، جوانمردی ندارد. به راستی که با ارزشترین مردم کسی است که دنیا را بری خود مقامی نداند، بدانید که بهای تن شما مردم، جز بهشت نیست، آن را جز بدان مفروشید.

سلام علیکم
التماس دعا
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
علیکم السلام

بر شما بزرگوار هم تسلیت

سپاس از حدیث بسیار زیبایی که برامون انتخاب کردین

محتاجیم به دعا

عاقبت همه مون بخیر ان شاءلله
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۶ محسن عروجی
۲۵ آذر ۹۳ ، ۱۴:۳۳ خرید ملک در ترکیه
خیلی خوب بود...
پاسخ:
متشکر از لطف نگاه شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی