تَب ِ سُرخ

.:. بسم الله النّور .:.
به تب های زیادی مبتلایم
اما هیچ کدام حریفم نیستند
نذر کرده ام یک روزی ،
برای یک تَب سُرخ بمیرم . . . برای تَب تو . . .

چو گفتمش که دلم را نگاه دار چه گفت

چهارشنبه خرداد ۷ ۱۳۹۳

آشفته و پریشان بودم
دوست داشتم با من حرف بزنی
دوست داشتم صدایت را بشنوم
چشم بستم و کلامت را گشودم
چشم باز کردم گفتی : صبور باش ... دارم نگاهت می کنم ...
خوب می دانستی که چقدر این آیه را دوست می دارم ... درست زدی وسط خال !
آرام و قرارم به همین است که نگاهم می کنی ...
جان به قربان کلام دلجویت !
چشم ...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۷
تَب دار

نظرات (۱۰)

خداوندم!
آنچه از من بازگرفتی از متاع و مال دنیای فانی، آن را ذخیره ساز در خزینه های باقی ابدی خود، برای آخرتم؛
آنچه عطا فرمودی از نعم فانی دنیا به من، آن را نیز وسیله بلوغ من به جوار حضرتت گردان و واسطه نیل به مقام قرب خود و وصول به بهشت خویش قرار ده که تویی، ای خدای من! صاحب فضل و کرم و عطابخش بی عوض و دارای رحمت بی پایان.  بخشی از دعای سی ام صحیفه سجادیه

غم عشقت بیابان پرورم کرد
هوای بخت، بی بال و پرم کرد
به ما گفتی صبوری کن صبوری
صبوری، طرفه خاکی بر سرم کرد

پاسخ:
به فدای کلام آرام بخش شان

خیلی ممنون :)
من طبیبا  زتو بر خویش خبر دارترم

که مرا سوز فراق است و تو گویی که ” تب ” است .

پاسخ:
عاشق که شد که یار به حالش نظر نکرد

ای خواجه درد نیست وگرنه طبیب هست
به به این آیه هه
باش خاطره دارم
از اون آیه هاس ک ترجمه کردنش لطفشو کم می کنه، مخصوصا اینجاش"فانک بِاَعیُننا"...
ان شاالله توی یکی از پست های آینده یه ویدئو می زارم راست کار همین پستت

عالی
پاسخ:
ممنون عزیز

کاملا باهات موافقم و بی صبرانه منتظر اون ویدئو هستیم

+

کسی که اولین بار وسیله شد برای اینکه توجه من به این آیه جلب بشه ، خودت بودی

یک دنیا ممنون :)
۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۳ ستاره کاغـذی . . .

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اسْمَعْ دُعَائِی إِذَا دَعَوْتُکَ وَ اسْمَعْ نِدَائِی إِذَا نَادَیْتُکَ وَ أَقْبِلْ عَلَیَّ إِذَا نَاجَیْتُکَ فَقَدْ هَرَبْتُ إِلَیْکَ وَ وَقَفْتُ بَیْنَ یَدَیْکَ مُسْتَکِینا لَکَ مُتَضَرِّعا إِلَیْکَ رَاجِیا لِمَا لَدَیْکَ ثَوَابِی

خداوندا، برمحمد و خاندان محمد درود فرست و آن دم که تو را خوانم، دعایم بشنو؛ و چون تو را ندا دهم ندایم بشنو؛ و آنگاه که با تو راز گویم، به من رخ بنمای که [از همه جهان و جهانیان] به سوی تو گریخته‌ام و در پیشگاهت ایستاده‌ام، نالان و زاران و بی‌برگ و نوا، و به پاداشی که نزد توست امیدوارم.


إِلَهِی أَقِمْنِی فِی أَهْلِ وَلایَتِکَ مُقَامَ مَنْ رَجَا الزِّیَادَةَ مِنْ مَحَبَّتِکَ

معبودا، مرا در شمار دوستانت قرار ده، همانها که به فزونیِ دوستی‌ات امید بسته‌اند.


إِلَهِی لَمْ أُسَلِّطْ عَلَى حُسْنِ ظَنِّی قُنُوطَ الْإِیَاسِ وَ لا انْقَطَعَ رَجَائِی مِنْ جَمِیلِ کَرَمِکَ

معبودا، بر نیک گمانی‌ام [به تو] زنگار نومیدی ننشانم که هرگز امیدم به بزرگواری زیبای تو گسسته نشود.


وای از این مناجات شعبانیه و ........


" گرت چو نوح نبی صبر هست در غم طوفان / بلا بگردد و کام هزار ســاله بر آید ...... "


پاسخ:
واقعا هم وای از این مناجات شعبانیه


فقط کافیه با دقت بند بندش رو آدم بخونه ... همه چی توش هست ...

همه ی عاشقانه ها ... همه ی حرف دل ها ... همه ی درد دل ها ...

+ سپاس فراوان ...

+

"به سعی خود نتوان برد پی به گوهر مقصود / خیال باشد کاین کار بی حواله برآید ....."

دلم گرفته خدا را تو دلگشایی کن

من آمدم به امیدت تو هم خدایی کن


+ چه آیه ای اومده! خیلی جالب بود.

پاسخ:
بله واقعا هم جالب بود

هم بسیار امید بخش و آرامش دهنده
چشمش به تو
و تو٬
چشمت به جای دیگری‌ست...

این است حکایت غریب اله و بنده
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۴۱ محسن عروجی
پاسخ:
سلام . ممنون
خدمت میرسیم ان شاءلله

فوق العاده س این آیه

بعضی آیات قرآن ته دل آدم رو قرص و محکم میکنه و به آدم انرژی میده


چ خوووب آیه ای اومده براتون :)
پاسخ:
بله دقیقا همینطوره

آدم آرامش عجیبی میگیره

+ ممنونم :)
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۱:۲۹ پاسدار گمنام
حتّی آیه داریم:
لِرَبِّکَ فَاصبِر.
به خاطر پروردگارت صبر کن....
7/مدّثّر
پاسخ:
سَتَجِدُنِی إِنْ شَاءَ اللَّهُ مِنَ الصَّابِرِینَ ...
به نام خدا
جزء سی حزب چهارم
سوره ی شرح 
به یقین با (هر) سختی آسانی است! (۵)
(آری) مسلما با (هر) سختی آسانی است، (۶)
پس هنگامی که از کار مهمی فارغ می‏شوی به مهم دیگری پرداز، (۷)
و به سوی پروردگارت توجه کن! (۸)
سوره ی علق 
بخوان به نام پروردگارت که (جهان را) آفرید، (۱)
همان کسی که بوسیله قلم تعلیم نمود، (۴)
و به انسان آنچه را نمی‏دانست یاد داد! (۵)
و به یقین بازگشت (همه) به سوی پروردگار تو است! (۸)
سوره ی زلزاله: 
در آن روز مردم بصورت گروه‏های پراکنده (از قبرها) خارج می‏شوند تا اعمالشان به آنها نشان داده شود! (۶)
پس هر کس هموزن ذره‏ای کار خیر انجام دهد آن را می‏بیند! (۷)
و هر کس هموزن ذره‏ای کار بد کرده آن را می‏بیند! (۸)
پاسخ:
سلام علیکم

خیلی ممنون . استفاده کردیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی