تَب ِ سُرخ

.:. بسم الله النّور .:.
به تب های زیادی مبتلایم
اما هیچ کدام حریفم نیستند
نذر کرده ام یک روزی ،
برای یک تَب سُرخ بمیرم . . . برای تَب تو . . .

ناشناخته

چهارشنبه خرداد ۲۸ ۱۳۹۳

کتاب رو که باز می کنم و شروع می کنم به خوندن

هنوز به صفحه ی سوم نرسیده ... می بندمش ...


غذا که می خورم

هنوز به قاشق پنجم نرسیده می کشم کنار

از داروهای اشتها آور تجویز دکتر هم کاری بر نمیاد


میشینم یه کم فوتبال ببینم

هنوز ده دقیقه نشده دلم میخواد پاشم برم


میرم سراغ کار مورد علاقه م ... نوشتن ...

یا ذهن قفل میکنه یا همه چیز پراکنده ست ... بی خیال میشم ...


حرف که می زنم ... نصف کلماتمو قورت میدم و سکوت رو ترجیح میدم ...


سروقت گوشی هم اونقدر نمیرم که آخر صداش در میاد !

بازی آسفالت توی نوتیفیکیشن های گوشی برام پیغام میذاره که :

"نزدیک ده روزه که نیومدی بازی کنی ... چرا نمیای ... طوری شده ؟!!"

اولش خنده م میگیره از حرفش

اما همین یه پیامش ، برام هزار تا پیام داره ... هزارتا ...

و دیگه نمی خندم ...

.

انگار یه چیزی این وسط ها کمه ... اما نمی دونم چیه ...

یه چیزی که قبل تر ها بوده و الان نیست ...

یه چیزی که باید باشه تا خیلی کارها رو بتونی انجام بدی ...

به قول دوستم ، شدم مثل این ماشین قراضه ها که ظاهرا دارن راه میرن ، اما مدام ریپ میزنن و به سر و صدا افتادن


.


نمی دونم چمه ... فقط می دونم حالم خوب نیست ...

پ . ن :

قصه های بی شمار شرمندگی از روی خدا هم بماند ...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۸
تَب دار

نظرات (۱۴)

یه چیزی که قبل تر ها بوده و الان نیست ...

چون قبل تر ها بوده  والان نیست پس باید بدونید چیه!


براین جان پریشان رحمت آرید .
پاسخ:
همیشه این طور نیست

گاهی از اینکه دیگه مثل قبل نیستی می فهمی یه چیزی کم ه

اما اینکه چی کم شده فهمیدنش خیلی هم راحت نیست

+

براین جان پریشان رحمت آرید :)
منظورش از دوستش منم، گفتم بدونین نادونسته از دنیا نرید
+ شکلک عینک دودی
+ شکلک بی کلاس بازی (البت این من در آوردی ه :دی)


ولی جدی این پست بدجوری دقیقا منم(البت فوتبالا رو روی حساب عشقی ک از بچگی دارم کامل می بینم)
حداقل روحی ک پست داره دقیقا دقیقا منم


آیکون درک و همدردی داداش، خودت بهتر می دونی چی می گم:)
پاسخ:
ای ریاکار !

حالا حتما باید میومدی این جمله ی قصارتو به رخ بکشی ؟ :دی



اما واقعا ممنونم از درک و همدردی برادرانه ی همیشگی ت :)

منم به شدت درک ت می کنم


+ این عین هم بودن حال و هوای این روزهامون ، هم جالبه و هم عجیب !!!


:)


سلام، وای بازم این آهنگ که خیلی دوستش دارم و نمیشه دانلودش کرد......
زیبا بود، من هم هنوز این حس ناشناخته رو نشناختم و باهاش غریب نیستم...
..................خیلی دور شایدم خیلی نزدیکه........................................
پاسخ:
خیلی ممنون از لطف شما

خودمم دوسش دارم . اگه پیداش کردم لینکش رو میذارم

+

بله درسته ... این روزها این حس برای خیلی ها غریبه نیست ...
دوباره هوای حوصله ام ابری است
در وجودم جستجوگرم... به دنبال چه می گردم... ؟  نمی دانم!
از این همه بی خبری و ندانستن ... دلم گرفته!
کاش هر وقت دلم میخواست مال من بودی
کاش آن قدر به تو نزدیک بودم که دستت را روی سر تنهاییم می گذاشتم و سُر می دادم..
کاش احساسم درک می کرد بزرگ شدن را
کاش فهمیدن را می فهمیدم
و به خاطر نفهمیدن و ندانستن.. از خودم بیزار نمی شدم
پلک هایم خسته اند... اما خیال خواب ندارند...
دلشان نمیخواهد پر بکشند به دنیای بی خبری..
از این همه خوابیدن و به جایی نرسیدن خسته ام
خواب راهی برای عروج است
برای به جایی رسیدن
جایی که هیچ گاه در آن قدم نگذاشته ای..
از این همه خوابیدن و نفهمیدن ... بیزارم!
باید بفهمم که بزرگ شده ام
و با قدم گذاشتن به مرز بزرگ شدن و از آن رد شدن
فهمیدن را از بر شوم
...
این بار می خوابم... تا به جایی برسم
جایی که چند صباحی پیش از آنجا آمده ام
من می توانم و باید بتوانم...
دار و ندارم را به تو میسپارم ... یگانه ی بی نیازم!

سلام
خیلی زیبا صمیمی دل انگیز ... حرف دل خیلی ها بود... ممنون
جسارت تحسین برانگیزی دارین در نوشتن.. بازم ممنون

میگم...
شاید، دلتون برای بچگی هاتون تنگ شده..
منم (خیلی از) بعضی وقتا همین طوریم!
نه که دوست داشته باشم برگردم به بچگی اصلا
اما گاهی بزرگ شدن هم برام خیلی نامفهوم وگنگ میشه...

امیدوارم همیشه شاد و سرحال و سبز و پویا باشید
در پناه حق
پاسخ:
من می توانم و باید بتوانم...
دار و ندارم را به تو میسپارم ... یگانه ی بی نیازم!


سلام علیکم

خیلی ممنونم از متن زیباتون . واقعا حرف دل بود ... خیلی به دل نشست ...

از لطف نگاه شما ممنونم واقعا . شرمنده می کنید ...

+

نمیدونم شایدم همینطور که شما میفرمایید باشه

یه وقت هایی دلتنگ کودکی میشم ... اما فقط برای بخش هایی از اون و نه همه ش ...
۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۹ مـَـ ه جَـبـیـטּ
وقتی میام با تو حرف بزنم
انقد نگهم میداری تا اشکم بریزه، تا لبخند بزنم ..
.
.
بعد میفهمم تو دوست خیلی خوب منی ..
خدا..
پاسخ:
انگار دلت تنگ شده برا اینکه صدات بزنم ... خالص ... با تمام وجود ...
چه خوب بود... 
من که حال نوشتنم ندارم. فوتبالم که چه به ما! ولی والیبالو تا تهش میبینم. 
شما هم شاید یه سفر میرفتید خوب میشد... فعلا که باید برید سفر رمضان... شاید بخشیم مربوط به خستگی روحه... ماه رمضون خوبش کنه... 
پاسخ:
ممنونم :)

ان شاءلله حال همه مون همیشه رو به راه حضرت ارباب علیه السلام باشه

آدم، اگر آرامش حقیقی داشته باشد؛
نیازی به استاد اخلاق هم ندارد،
خودش همه چیز را می فهمد.
مرحوم آیت الله العظمی بروجردی رحمة الله علیه می فرمودند:
من در دوران جوانی،
رفت و آمد روزانه ملائکه موکل خودم را می فهمیدم؛
این همان انرژی مستتر در آرامش است؛
آرامش، خیلی مسئله مهمی است.


از سلسه جلسات سخنرانی حاج آقا پناهیان
 با موضوع آرامش عارفانه

پاسخ:
نفس اگر مهار شود ، همه چیز در آرامش خواهد بود ... همیشه ...

وَ إِنَّهَا لَکَبِیرَةٌ إِلَّا عَلَى الْخَاشِعِینَ ...
۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۱:۴۹ فانوس جزیره
سلام علیکم
دعوتید به دیدن رایگان فیلم
اینجا شهر دیگریست

راجع به غربت دو روز آخر زندگی امیر المومنین علی (علیه السلام)

به کارگردانی: احمدرضا گرشاسبی
با حضور عوامل فیلم و اهل قلم

اطلاع بیشتر:
azf06.blog.ir

بزرگوار می توانید با دوستان و خانواده خود تشریف بیاورید.
لطفا رسانه باشید و به دوستانتان اطلاع دهید
پاسخ:
سلام

ممنون از لطف شما

چشم
۱۸ تیر ۹۳ ، ۰۱:۰۰ پسر انسان
این تغییر حالت ها در زندگی طبیعی است 
به غیر از مواقعی که حتما علتی دارد و باید واکاوی کرد
خیلی وقت ها بی اختیار است !
مثل شعف شب جمعه ها
و غصه غروب جمعه !
پاسخ:
دقیقا

مثل شعف شب جمعه ها

و غصه غروب جمعه !

البته

شب جمعه

بی غصه هم نیست ... :)
۲۹ تیر ۹۳ ، ۰۲:۰۱ ستاره کاغذی . . .
انگار یه چیزی کمه . . . یه حضور غایبی مثلا ....
پاسخ:
یه حضور غایب ...
۱۱ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۵ زندگـــے زیبـــآست اما شهــــآدت زیبـاتر
گـاهی دلـــت هوای کسـی را میـکند کـه

« بـــود » ...

امـا دیگر ::: نیســت ::: ....


و :: نخواهد آمد :: ...

پاسخ:
. . .
انگار یه چیزی این وسط ها کمه ... اما نمی دونم چیه ...

یه چیزی که قبل تر ها بوده و الان نیست ...

یه چیزی که باید باشه تا خیلی کارها رو بتونی انجام بدی ...
.....................................

حسش قابل درکه...

بعضی حس آ یا بعضی چیز آ  که باید باشن...اما نیستن....


حتی مث بعضی آدما...


پاسخ:
...


:)
۱۲ مهر ۹۳ ، ۰۰:۱۵ خانوم معلم
هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر
آرام تر از آهو بی باک ترم از شیر
هر لحظه که میکوشم در کار کنم تدبیر
رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر

پاسخ:
بسیار زیبا ... واقعا هم همینطوره ...
۲۵ آذر ۹۳ ، ۱۴:۴۲ خرید ملک در استانبول
اما همین یه پیامش ، برام هزار تا پیام داره ... هزارتا ...
پاسخ:
هزارتا ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی